Center Holistic / Pogoji uporabe in politika zasebnosti

Pogoji uporabe in politika zasebnosti

SPLETNA TRGOVINA HOLISTIC.SI

Splošni pogoji spletne strani www.holistic.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).S spletno trgovino www.holistic.si, v nadaljevanju »holistic« upravlja  podjetje ALMATIM d.o.o., Bratov Učakar 10, 1000 Ljubljana, matična številka; 6195288000 ter davčna  številka; SI 98420712, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Almatim d.o.o. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.holistic.si, pravice in obveznosti uporabnika  ter urejajo poslovni odnos  med holisti-om in kupcem.Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA

Za dostavo naročil sodelujemo z GLS Slovenija v nadaljevanju ponudnik.  Poštnina znaša 3€, ne glede na količino ali težo paketa. Pri prevzemu paketa  ne boste imeli  nobenih dodatnih stroškov. Naročeno blago bo odposlano najkasneje v okvirju dobavnega roka dveh dni. V kolikor blaga ni na zalogi vas o tem obvestimo pisno ali preko telefona. Ponudnik dostavlja pošto v dopoldanskem času na vaš naslov. Ponudnik vas bo o statusu vašega paketa obveščal po elektronski pošti v kolikor boste ob naročilu predložili elektronsko pošto(priporočeno). Ponudnik vas bo pred dostavo poklical in se z vami dogovoril za točno uro ter lokacijo prevzema. V primeru da ste odsotni od navedenega naslova ali se ne oglasite na klic ponudnika  vam bo v poštnemu nabiralniku  pustil obvestilo s katerim se lahko oglasite na najbližjem prevzemnem mestu(so navedeni na obvestilu). Stroške poštnine plača Holistic v primeru naročila nad 50€.

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vsebujejo DDV.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Hvala za vaše naročilo«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

PLAČILO

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu (v tem primeru Pošta Slovenije po svojem veljavnem ceniku zaračuna še plačilo posebne položnice – trenutno ta znaša 1,50 EUR),
  • plačilo po prevzetju preko kurirske službe GLS (brez dodatnih stroškov pri prevzemu)
  • plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti).

DOBAVNI ROK

Holistic se zavezuje, da bo naročilo pripravil in odposlal najkasneje v roku dveh delovnih dni. V nasprotnem primeru vas o tem obvestimo preko telefona ali elektronske pošte.

REKLAMACIJE

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobene odškodninske zahtevke do ponudnika zaradi očitnih napak.

V primeru očitne napake, lahko kupec izbira med: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.

Ponudnik ni odgovoren za napake, ki so vidne, da so povzročene s strani kupca.

Reklamacija se ne upošteva:

  • če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
  • če zraven ni priložena kopija računa
  • če so blagu odstranjene originalne etikete – kartončki
  • če so vidni znaki uporabe

VARNOST in VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Podjetje se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov.

Katere podatke zbiramo:

  • Ime
  • priimek
  • elektronski naslov
  • telefonska številka
  • naslov za dostavo
  • mesto
  • poštno številko
  • vse ostale informacije, ki nam jih boste zaupali v sklopu dodatnih navodil pri samem naročilu.

Spletni strani holistic lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali na naši spletni strani. Holistic te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletnega mesta www.holistic.si.

Elektronski naslov, ki nam ga zaupate ob registraciji jevključen samodejno v mailing listo. V kolikor teh komercialnih obvestil ne želite prejemati, se lahko od njih enostavno odjavite s klikom odjava na koncu komercialnega e mail sporočila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo stranke) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika (Lekarne Žužemberk) in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Do nje lahko dostopa s svojim uporabniškim imenom in geslom. Dostop je omogočen tudi administrativnemu osebju holistic!

Uporaba osebnih podatkov

Holistic zbira podatke na spletni strani z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletnega mesta ter nudenje zahtevanih storitev. holistic lahko uporabi vaše podatke tudi za naslednje namene:

  • internih tržnih raziskav
  • obveščanja strank o novostih na spletni strani
  • obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev
  • kot podatke na sami pošiljki (naslov dostave in telefonska številka)
  • za namene pošiljanja komercialnih/reklamnih sporočil (pri registraciji se kupec avtomatično strinja s prejemanjem tovrstnih sporočil; odjava je možna kadarkoli in sicer s klikom Odjava na koncu reklamnega sporočila)

 Varovanje osebnih podatkov:

Holistic se zavezuje, da bo vaše osebne podatke varovalo v skladu z Zakonom o varstvu zasebnih podatkov. Vaši podatki se bomo uporabljali samo za interne namene podjetja holistic in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

Izbris osebnih podatkov:

V primeru, da stranka želi izbris osebnih podatkov iz našega registra naj naj pošlje prošnjo na info@holistic.si. Podatki bodo odstranjeni v roku 48h od prejema prošnje. Stranki bomo tudi pisno odgovorili, da je bila izbrisana iz baze osebnih podatkov katere hrani Holistic. Uporabnik se zaveda, da bo s tem izgubil vse prednosti nastale zaradi tega.

PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslov vprasanja@holistic.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje lahko napiše vsak uporabnik, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

KONTAKT

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil izdelkov, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@holistic.si ali pokličete na številko 030 692 730 vsak delovnik med 10h in 15h.
Želimo vam obilo prijetnih zdravih nakupov!

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Podjetje ALMATIM d.o.o.ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino https://www.holistic.si, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno izvensodno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Imate vprašanje ali pa bi se želeli naročiti?

Pokličite nas na telefonsko številko 030 692 730 ali pa nam pišite na e-naslov vprasanja@holistic.si.


Pošljite sporočilo
Loading...